Volné pracovní místo Operátor zákaznického servisu (Call centrum)
Lokalita
a další
Firma
ADECCO spol.s r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
Základní, Vyučení, SŠ s maturitou
O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
Náplň práceKomunikace se stávajícími i potenciálními zákazníky mobilního operátora. Odbavování hlavně příchozích hovorů.
- Přijímání příchozích hovorů
- Vyřizování požadavků zákazníků
- Aktivní komunikace se zákazníky
- Vyhledávat možnosti větší spokojenosti zákazníků
Nabízíme:
- HPP
- Zaměstnanecké benefity
- Příležitosti k dalšímu rozvoji
- Zázemí silné mezinárodní značky
- Zajímavou práci v příjemném prostředí
- Přátelské prostředí
Požadujeme:
- Komunikační dovedonosti na vysoké úrovni
- Oolnost proti stresu, schopnost jednání s nepříjemnými lidmi
- Schopnost najít a nabídnout alternativní řešení
- Schopnost učit se, přijímat nové informace
- Flexibilitu
Umístění: Ústí nad Labem
Požadujeme
- komunikativní dovednosti
- aktivitu
- spolehlivost
- ochotu pracovat
- ochotu učit se novým věcem
Nabízíme
Dobře placenou práci v Ústí nad Labem s možností zlepšení se v komunikaci s lidmi.Přátelské prostředí i kolektiv.