Volné pracovní místo  Operátor zákaznického servisu (Call centrum)

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Základní, Vyučení, SŠ s maturitou

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

Náplň práce

Komunikace se stávajícími i potenciálními zákazníky mobilního operátora. Odbavování hlavně příchozích hovorů.

  • Přijímání příchozích hovorů
  • Vyřizování požadavků zákazníků
  • Aktivní komunikace se zákazníky
  • Vyhledávat možnosti větší spokojenosti zákazníků

Nabízíme:

  • HPP
  • Zaměstnanecké benefity
  • Příležitosti k dalšímu rozvoji
  • Zázemí silné mezinárodní značky
  • Zajímavou práci v příjemném prostředí
  • Přátelské prostředí

Požadujeme:

  • Komunikační dovedonosti na vysoké úrovni
  • Oolnost proti stresu, schopnost jednání s nepříjemnými lidmi
  • Schopnost najít a nabídnout alternativní řešení
  • Schopnost učit se, přijímat nové informace
  • Flexibilitu

Umístění: Ústí nad Labem

Požadujeme

  • komunikativní dovednosti
  • aktivitu
  • spolehlivost
  • ochotu pracovat
  • ochotu učit se novým věcem

Nabízíme

Dobře placenou práci v Ústí nad Labem s možností zlepšení se v komunikaci s lidmi.
Přátelské prostředí i kolektiv.
 Zpět