O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- Daily contact with foreign customers
- Claims solution and return process
- Management of assigned corporate customer portfolio
- creating, updating and processing orders and pricelists
- creating credit notes
Požadujeme
- Excellent communication skills, team orientation, and customer service mindset
- Advanced English both oral and written (C1/C2) is a must
- Studies and/or work experience from abroad will also be an advantage
- Ability to handle several customers with differing profiles
- Ability to work under pressure and independent responsibility
- Customer service work experience is a must
- Knowledge in SAP is a must
Nabízíme
- Interesting work in international environment
- motivating sallary and benefit system
- start date: ASAP
- full-time job for 3 months (contract extension possible)