Volné pracovní místo  Orderdesk Representative with perfect French

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.

Popis pracovní nabídky

  • Daily contact with foreign customers
  • Claims solution and return process
  • Management of assigned corporate customer portfolio
  • creating, updating and processing orders and pricelists
  • creating credit notes

Požadujeme

  • Excellent communication skills, team orientation, and customer service mindset
  • Advanced English both oral and written (C1/C2) is a must
  • Studies and/or work experience from abroad will also be an advantage
  • Ability to handle several customers with differing profiles
  • Ability to work under pressure and independent responsibility
  • Customer service work experience is a must
  • Knowledge in SAP is a must

Nabízíme

  • Interesting work in international environment
  • motivating sallary and benefit system
  • start date: ASAP
  • full-time job for 3 months (contract extension possible)

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".
 Zpět