Volné pracovní místo  Osobní asistent / asistentka vedení společnosti

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • Dostanete prostor k plánování denních aktivit managementu,
  • budete se podílet na tvorbě programu schůzek,
  • uplatníte komunikaci s obchodními partnery - v ČR i v zahraničí,
  • využijete znalost AJ při překladech textů,
  • budete organizovat pracovní i soukromé zahraniční cesty,
  • dostanete se i k práci na PC prostřednictvím analýzy svěřených dat.

Požadujeme

  • VŠ/SŠ vzděláním,
  • plynulou znalostí AJ - podmínkou,
  • znalostí práce s MS Office,
  • dovedností psát na PC všemi deseti prsty,
  • řidičským průkazem sk. B a zároveň aktivně jezdíte.
Výhodou:
  • Dokážete si sám/a zorganizovat svůj čas,
  • máte příjemné vystupování,
  • Váš písemný a slovní projev je na kultivované úrovni,
  • dokážete se časově (i z hodiny na hodinu) přizpůsobit,
  • snesete i trochu toho stresu,
  • dokážete jednat samostatně,
  • jste spolehlivá/-ý,
  • umíte jednat asertivně.

Nabízíme

  • Perspektivní zaměstnání u stabilní nadnárodní společnosti,
  • možnost cestovat po celém světě,
  • služební automobil i k soukromým účelům,
  • notebook,
  • mobilní telefon,
  • 5 týdnů dovolené,
  • stravenky, atd..

Jiná sdělení

Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je stabilní finanční společnost PROFI CREDIT Czech a.s..

Místo práce: Pardubický kraj / Pardubice, Středočeský kraj / Praha

Termín nástupu: ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: použijte odpovědní formulář

Platnost inzerátu končí 12. 10. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
 Zpět