Volné pracovní místo  Osobní asistentka

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

  • podpora člena poradenstva
  • administrativní a organizační podpora
  • organizace konferenčních hovorů, video hovorů
  • organizace schůzek a služebních cest
  • práce s dokumenty, archivace
  • monitorování nákladů
  • práce v SAP
  • administrace dokumentů, korespondence, kalkulace výdajů

Požadujeme

  • Anglický jazyk aktivně slovem i písmem
  • Nemecký jazyk - úroveň pokročilý
  • minimálně 3 roky praxe s administrací
  • znalost MS Office
  • organizační schopnosti
  • odolnost vůči stresu

Nabízíme

  • nástup IHNED
  • Hlavní pracovní poměr do 31.12.2016
  • mzda: 30 000 Kč
  • 37,5 hod. za týden
  • dovolená 5 týdnů
  • stravenky
 Zpět