Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Lokalita:
Praha-centrum

Volné pracovní místo PART TIME OFFICE MANAGER S AJ A FJ/NJ, 20 000 Kč

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Hrubý plat
20000 - 20000 Kč/měs

Popis pracovní nabídky

Máte rozsáhlé zkušenosti s office managementem, jste dynamická a samostatná osobnost, která v současné době preferuje dlouhodobou spolupráci na částečný úvazek? Pro vývojářskou společnost sídlící v centru Prahy právě hledáme vhodné uchazeče na pozici PART TIME OFFICE MANAGER s AJ.


Náplň práce:
  • Kompletní administrativní podpora kolegů (jde o menší pobočku o cca 10 zaměstnancích)
  • Kompletní zastřešení chodu kanceláře (objednávky, kancelářské potřeby, vybavení kanceláře, letenky, hotely, atd.)
  • administrativní a organizační podpora pro expaty
  • příprava podkladů pro vyúčtování služebních cest
  • kontrola faktur
  • práce s interním systémem, update informací
  • příprava a organizace meetingů
  • podpora manažerů


Lokalita: Praha 1


Plat: 20 000 Kč/měs


Pracovní doba 4 hod/denně (10:00 – 14:00)


Nástup: ihned


Pozice je vhodná i pro kandidáty na MD, RD.

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • zkušenost 2 roky na podobné pozici podmínkou
  • AJ na excelentní úrovni slovem i písmem podmínkou (každodenní komunikace se zahraničím)
  • NJ nebo FJ na vynikající úrovni
  • znalost MS Office
  • schopnost samostatné práce
  • dynamická osobnost schopná dělat vlastní rozhodnutí
  • příjemné vystupování

Nabízíme

  • mezinárodní prostředí
  • každodenní komunikace v cizích jazycích
  • úspěšná společnost sídlící v centru Prahy

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Spolehlivý kurýr pro DámeJídlo.cz
Doručování objednávek našim zákazníkům s úsměvem Komunikace se zákazníky, dispečinkem a zákaznickou podporou Drobná administrativa
Valkfleet s.r.o. Lihovarská 12, Praha Plný úvazek
dnes
Pracovník ostrahy prodejny v OC Metropole Zličín
* detektivní činnost na prodejní ploše * kontrolní činnost v zázemí prodejny
AVES Servisní a.s. Praha Plný úvazek, Brigády
dnes
Vrátný do hotelu na Praze 2 a 4. Pouze pro OZP!!!
*kontrolní pochůzková činnost
AVES Servisní a.s. Praha Plný úvazek, Brigády
dnes
Vrátný objektu-pouze pro invalidní důchodce!!!
Kontrolní pochůzková činnost
AVES Servisní a.s. Praha, Kladno Plný úvazek, Brigády
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno