Volné pracovní místo Payroll Assistant - Dobrovíz

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Středočeský kraj Středočeský kraj Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • zpracování podkladů pro mzdy
  • zadávání údajů do personálního informačního systému
  • kontrola a kompletace nástupních dokumentů
  • vystavování potvrzení pro zaměstnance i úřady
  • komunikace se zaměstnanci
  • spolupráce s centrální mzdovou účtárnou a consultanty


Randstad byl založen v roce 1960 a dnes je druhým největším poskytovatelem personálně-poradenských služeb na světě. Má zastoupení ve více než 40 zemích, v jeho 4195 pobočkách pracuje téměř 26 000 zaměstnanců. Portfolio služeb Randstadu zahrnuje klasické agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, Inhouse řešení, executive search a komplexní řešení v oblasti HR.

Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Payroll Assistant – Dobrovíz

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • zkušensoti se zpracováním mezd/podkladů pro mzdy
  • znalost mzdové problematiky a orientace v legislativních předpisech
  • znalost MS Office – Word, Excel
  • komunikativní osobnost

Nabízíme

  • různorodou a zajímavou práci
  • možnost posunu na pozici mzdové účetní
  • přátelský tým spolupracovníků
  • 5 týdnů dovolené, sickdays, stravenky, mobilní telefon
  • práci v dynamické rostoucí společnosti
  • místo výkonu práce: Dobrovíz
  • možnost využívat svozovou dopravu
  • práce na HPP
  • datum nástupu: ihned
  • smlouva na dobu určitou 1 rok, poté prodloužení

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ+NJ #8255286
Co bude Vaší náplní práce: Kontrola přijatých faktur Zadávání faktur do systému Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury/ Komunikace se zahraničními klienty Zpracování reportů, práce s Excelem ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
CASH ALLOCATION TEAM MEMBER WITH FRENCH (#8204355)
Do you speak FRENCH? Possibility of working as a PART TIME OR FULL TIME JOB. Would you like to to be part of a start up company? Then People Consulting s.r.o. is seeking YOU as a right candidate for a job position of Cash Alloc ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ+NJ #8255286
Co bude Vaší náplní práce: Kontrola přijatých faktur Zadávání faktur do systému Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury/ Komunikace se zahraničními klienty Zpracování reportů, práce s Excelem ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno