Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Personalistika, lidské zdroje
Pozice:
HR konzultant
Lokalita:
Praha-centrum
Může se Vám hodit:
HR konzultant Praha-centrum

Volné pracovní místo >>> PAYROLL OPERATION SUPPORT CONSULTANT <<<

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • Migration Project Support
  • Single point of contact for country migration Lead
  • Country Payroll process migration advice & input
  • Build test scripts
  • Set-up testing scenarios, testing, reconciliation/va­lidation of test results, documentation
  • Support with new process implementation and standardisation
  • Continuously improve work procedures and processes
  • Cycle payroll process overview and support/ensure the accuracy of the payroll process
  • Lead defined Payroll programs with assigned deliverables within budget, including scoping, planning, risk mitigation, quality and communication

Vendor Management Support

  • Ensure accuracy & timely payment of invoices
  • Facilitate payment approval process and controls
  • Facilitate business case development
  • Facilitate regular financial reviews
  • Calculate and process service allocations
  • Maintain industry knowledge of pricing and service level benchmarks
  • Manage change orders/change requests
  • Monitor Service Level Management/reports
  • Manage day to day operational questions
  • Support contract negotiation
  • Facilitate annual planning and forecasting


For our international client, located in Prague, we are searching for a successful candidate for a challenging position

PAYROLL OPERATION SUPPORT CONSULTANT

Požadujeme

  • Successful completed university level (Bachelor or Master Degree)
  • >>> Minimum of 3 years working experience in administration / HR / Finance
  • >>> Minimum of 1 year Vendor management experience
  • Project base working experience
  • Payroll knowledge – operational and payroll processing knowledge required
  • Experience working within a service orientated environment
  • ENGLISH MUST BE (other language skills preferred )
  • ADVANCED MS OFFICE

Nabízíme

  • Accuracy / attention to detail
  • Ability to work with confidential information
  • Quality driven, analytical and problem solving skills
  • Professional communication skills; both written and verbal 
  • Good Team worker
  • Ability to work in international teams where team members are in different locations and belong to different cultures
  • Ability to work under pressure and to deadlines
  • Flexible / adaptable
  • Ability to plan and organize work duties effectively
  • Ability to prioritize work tasks
  • work in a prestigious international company
  • motivation salary according to experience
  • attractive benefits system

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

ENGLISH + ANOTHER LANGUAGE = OPPORTUNITY FOR FRESH GRADUATES
Ref. č.: 13-19-204629. Are you looking for your first real job? Can you speak English + another <br/>language and do not want to forget it?<br/> <br/>Then send us your CV and we will help you to start your career.<br/> <br/> <br ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek
týden
HR MEDWERKER MET ENGELS EN NEDERLANDS
Ref. č.: 13-12-223507. Wil je graag een carrière in HR? Vind je het leuk om dagelijks in de Engelse en Nederlandse taal te spreken en te werken? Dan hebben we een interessante vacature voor jou!<br/> <br/>Een internationaal opere ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
HR RECRUITER - PRAHA VÝCHOD #5834669
People Consulting s.r.o. hledá pro svého klienta, významnou společnost působící v oblasti prodeje, vhodné kandidáty/kandidátky na pozici: HR Recruiter - Praha východ Popis pozice / Náplň práce: Vyhledávání a výběr vhodných uchaz ...
People Consulting s.r.o. Praha - východ Plný úvazek
týden
SENIOR KONZULTANT/KA - PRAHA #2033077
People Consulting s.r.o. hledáme aktivní, samostatnou, zodpovědnou a výsledkově orientovanou osobnost pro rozšíření našeho výborného týmu. SENIOR KONZULTANT/KA - PRAHA Jaká bude Vaše pracovní náplň: · Zodpovědnost a zaji ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek, Práce na ŽL
týden
SENIOR KONZULTANT/KA - PRAHA #8374580
People Consulting s.r.o. hledáme 2 aktivní, samostatné, zodpovědné a výsledkově orientované osobnosti pro rozšíření našeho výborného týmu (nová pozice) JUNIOR KONZULTANT/KA A SENIOR KONZULTANT/KA Jaká bude Vaše pracovní náplň: · ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
HR ASSISTANT with French
Ref. č.: 20-28-223890. Fluent in ENGLISH and FRENCH? Good at MS EXCEL? Desire to work in an INTERNATIONAL environment?<br/>Then we are looking for YOU !!!<br/> <br/>Apply NOW!<br/> <br/>Your main responsibilities will be:<br/> <u ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno