O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- vyhledávání a výběr kandidátů
- zajišťování pracovně-právní administrativy, lékařských prohlídek, BOZP
- plánování směn zaměstnanců
- příprava podkladů pro mzdové a finanční odd.
- kontrola docházek zaměstnanců
- komunikace s liniovými managery, HR, s klientem
Požadujeme
- SŠ/ VŠ vzdělání
- zkušenosti v personalistice - nábor zaměstnanců
- zkušenost s vedením lidí výhodou
- PC znalosti MS Office - Excel, Word
- Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič velkou výhodou
- organizační schopnosti, časová flexibilita
Nabízíme
- práci v dynamické rostoucí společnosti – možnost dalšího rozvoje
- otevřený přístup a transparentní jednání
- ocenění vašeho vlastního přínosu a know-how
- jasně definovaný a velmi konkurenceschopný způsob ohodnocení (fix, variabilní složka, bonusy)
- další benefity - dovolená navíc, sickdays, stravenky, školení, firemní akce
- notebook, mobil
- místo výkonu práce: Bor u Tachova
- datum nástupu: ihned/dohodou