Volné pracovní místo PODPORA DODAVATELŮ S NJ a AJ (25.000 - 27.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky


Mluvíte německým a anglickým jazykem, baví Vás administrativní práce a máte s ní již nějaké, alespoň malé pracovní zkušenosti?



Pak nás okamžitě zkontaktujte!



Mezinárodní společnost, která působí po celém světě, hledá vhodného kandidáta na pozici:



PODPORA DODAVATELŮ S NJ a AJ (od 25.000,– Kč) * Poskytování podpory pro dodavatele
 

  • Školení dodavatelů pro registraci do systému

  • Kontrola údajů o dodavatelích v systému

  • Písemná a telefonická komunikace

  • Sledování daných termínů

  • Upomínání nedodržení stanovených termínů


Požadujeme

  • Minimálně středoškolské vzdělání

  • Pokročilou znalost německého i anglického jazyka

  • Proaktivní přístup ke klientům, orientace na cíl

  • Zkušenost z administrativní pozice výhodou

  • Pokročilá znalost MS Excell – kontingenční tabulky

  • Dobré komunikační schopnosti, pečlivost

Nabízíme

  • Práci ve stabilní mezinárodní společnosti

  • Možnost profesního růstu, vzdávací programy

  • 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba

  • Možnost home office (po zkušební době)

  • Roční finanční bonusy, sick days

  • Místo výkonu práce: Praha

Podobné nabídky práce

Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
dnes
Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativní pracovník dopravní/cestovní kancel...
- příjem objednávek, zadávání objednávek do systému a zakládání do šanonů - komunikace s klienty a dopravci - koordinace a plánování vytíženosti autobusů - kalkulace služeb - tvorb ...
Gumdrop s.r.o. Praha - Vestec 252 50 Plný úvazek
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno