Popis pracovní nabídky
Hledáme do našeho týmu nového člena, který bude zodpovědný za efektivní komunikaci se zákazníky a zajištění vynikajícího servisu. Pokud máte skvělé komunikační dovednosti, angličtinu na dobré úrovni a máte zájem se zapojit do fungujícího týmu, tato práce je právě pro vás! Dejte nám o sobě vědět a řekneme si více ?Náplň práce:
- denní interakce primárně se zahraničními zákazníky
- aktivní řešení požadavků zákazníka
- příjem objednávek a jejich zadávání do systému
- příprava a vystavování faktur
- zajišťování kompletních podkladů pro vychystání a expedici zakázek
- řešení případných problémů s objednávkami
Požadujeme
- min. SŠ
- praxe na obdobné pozici výhodou
- znalost práce s programy MS Office
- AJ – psanou i mluvenou formou na pokročilé úrovni
Nabízíme
- finanční bonusy ke mzdě
- pružná pracovní doba
- 5 týdnů dovolené
- vzdělávací kurzy
- příspěvek na penzijní připojištění, sport a kulturu
- závodní stravování
- mobilní telefon a notebook
- pružná pracovní doba
- Velké Pavlovice
Jiná sdělení
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!