O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- běžná administrativa spojená s vyřizováním požadavků klientů banky
- poradenské služby v oblasti bezhotovostních operací drobného a komerčního bankovnictví
- aktivní prodej produktů banky v rámci práce na přepážce
- uzavírání smluv s klienty
- prodej bankovních produktů
Nabízíme
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- praxe v osobním prodeji nebo prodeji po tefonu (alespoň formou brigády podmínkou)
- praxe v pojišťovnictví nebo prodeji finančních produktů výhodou
- komunikační schopnosti, prodejní dovednosti
- znalost práce s PC (MS Word, MS Excel)
- samostatnost, iniciativa, vstřícný přístup a příjemné vystupování
- schopnost týmové spolupráce
Základní mzda: 20 - 22 000 KČ / měsíc + bonusy
Lokalita: Praha - pobočky Praha 2, 3, 4, 9, 10
Práce na hlavní pracovní poměr / pracovní smlouva