Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo " PRACOVNÍK ADMINISTRACE SPOLEČNOSTI " (od 15.000 Kč)

aktivní
Jobs Contact Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní
Hrubý plat
od 15.000 Kč

Popis pracovní nabídky

Jste organizačně zdatní a umíte samostatně pracovat? Hledáte pracovní uplatnění a máte chuť získávat nové zkušenosti? Pak hledáme právě Vás! Hledáme organizačně založeného kolegu na pozici " Pracovník administrace společnosti "
 

  • Vedeni kanceláře
  • Organizace časového plánu vedeni
  • Komunikace a jednáni se stavebními a jinými úřady
  • Správa smluv s dodavateli
  • Drobné nákupy a občerstveni
  • Podklady pro mzdy
  • Datová schránka, pošta
  • Cestovní příkazy a náhrady, stravné
  • Vystaveni faktur a správa pokladny
  • Komunikace s bankou, účetním, právním a ostatními partnery

Požadujeme

  • minimálně sš vzdělání s maturitou
  • preferujeme skutečnou chuť k práci před dokonalým životopisem
  • komunikacni a organizační schopnosti
  • uživatelská znalost práce na pc (word, excel, pošta )
  • loajalita, flexibilitu, schopnost učit se a zdokonalovat
  • řidičský průkaz skupiny b
  • orientace v pracovne pravnim prostredi vyhodou
  • orientace ve vztazich s municipalitou a urady vyhodou 
  • vhodne i pro absolventy

Nabízíme

  • motivující platové ohodnocení s vazbou na výsledky práce
  • osobní vozidlo i k soukromím účelům
  • notebook, telefon
  • zajímavou, různorodou a samostatnou práci
  • možnost osobního a profesního rozvoje
  • příspěvky na PF, stravenky

Místo výkonu práce: Brno

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova - poradce
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.- Aktuáln...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
aktivní
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
OBCHODNÍ REFERENT S AJ – VHODNÉ PRO ABSOLVENTY (25.000 - 40.000,-...
Máte technické myšlení? Máte zkušenosti s tvorbou nabídek, kalkulací, ceníků? Hledáte nové uplatnění? Tak čtěte dále, hledáme totiž OBCHODNÍHO REFERENTA S AJ – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY * Odpovědnost za oblast evropského trhu ...
Advantage Consulting, s.r.o. Lovosice Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno