Volné pracovní místo PRACOVNÍK ADMINISTRATIVNÍ PODPORY S AJ (18.000 - 22.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Vysočina
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

Zajímáte se o práci ADMINISTRATIVNÍHO PRACOVNÍKA S AJ? Denní komunikace v anglickém případně německém jazyce je pro Vás samozřejmostí? Rádi byste pracovali v jedné z nejvýznamnější společnosti v automobilovém průmyslu? V tom případě jste pro nás ideální kandidát!

Mezinárodní společnost, která si váží svých zákazníků a umí ocenit své zaměstnance, hledá vhodného kandidáta na pozici:

PRACOVNÍK ADMINISTRATIVNÍ PODPORY S AJ* Práce s firemní databází (aktualizace a údržba)

  • Pravidelná kontrola a aktualizace externích a interních standardů 
  • Každodenní kontrolní činnosti související se zastávanou pozicí
  • Monitoring a revize všech zákaznických standardů
  • Zavedení příslušných revizí u současných interních uživatelů
  • Vykonávání ostatní administrativně-technické činnosti

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Min. 1 rok praxe na administrativní pozici
  • AJ na komunikativní úrovni, denní využití, NJ výhodou
  • Výbornou znalost práce na PC, SAP – výhodou
  • Schopnost rychle reagovat na změnu, samostatnost
  • Smysl pro přesnost, důslednost a zodpovědnost.
  • Řidičsky průkaz sk. B
  • Nástup: Ihned

Nabízíme

  • Zaměstnání u stabilní a ekonomicky silné společnosti
  • Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
  • Aktivní využití anglického i německého jazyka
  • Příspěvek na zdravotní péči, závodní stravování
  • Mladý kolektiv a bezplatné jazykové kurzy
  • Společenské akce
  • Místo výkonu práce: Vysočina nebo Brno

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno