Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo PRACOVNÍK ADMINISTRATIVY V OBLASTI NÁKUPU (30.000 - 35.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
okres Nový Jičín
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky


Dokonale chápete souvislosti mezi nákupem a plánováním výroby?Jste důsledný a přesný?Zajímá Vás tvůrčí práce v prostředí mezinárodní společnosti?



Mezinárodní společnost hledá pracovníka na pozici:



PRACOVNÍK ADMINISTRATIVY V OBLASTI NÁKUPU


* Řešení nedostatků
 

  • Zajišťování technických specifikací a bezpečnostních listů

  • Kontrola smluvních podmínek ze strany dodavatelů a jejich řešení

  • Spolupráce při řešení nadspotřeb materiálu

  • Výdej základních materiálů pro výrobu

  • Výdej osobních ochranných pracovních prostředků a jejich evidence

Požadujeme

  • SŠ technického směru

  • Praktické zkušenosti v oblasti nákupu (ve výrobní firmě výhodou)

  • Znalost anglického jazyka – komunikativní úroveň

  • Ekonomicko – technický backround

  • Uživatelská znalost Office

Nabízíme

  • Motivující finanční ohodnocení

  • 5 týdnů dovolené

  • Příspěvek na stravování

  • Možnost volnočasových aktovit

  • Příspěvek na penzijní připojištění



  • Místo výkonu práce: okres Nový jičín

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
SPECIALISTA ADMINISTRATIVY - řešení technických záležitostí
Ref. č.: 4-12-223289. Náš klient je významná výrobní společnost v regionu, která má mezinárodní zázemí a nyní hledá schopného kandidáta/ku na pozici SPECIALISTA TECHNICKÉ ADMINISTRATIVY.<br/>Pokud máte zájem denně mluvit anglicky ...
Grafton Recruitment s.r.o. moravskoslezský kraj Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno