Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Pracovník helpdesku (pro české i slovenské klienty)

aktivní
SONET, společnost s.r.o.

Jsme česká společnost se sídlem v Brně, působící na trhu již od roku 1991. Poskytujeme bankám, obchodníkům, poskytovatelům platebních služeb a dalším podnikatelským subjektům komplexní služby v oblasti platebních technologií. Více informací naleznete na našem webu: www.sonet.cz.

Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • zajišťování technické podpory pro obchodní partnery
  • komunikace s obchodními partnery a jejich klienty
  • koordinace činnosti servisních středisek
  • rozdělování jednotlivých zakázek a průběžná kontrola jejich plnění
  • nejde o aktivní telemarketing

Požadujeme

  • SŠ vzdělání technického směru (vhodné i pro absolventy) nebo odpovídající technické znalosti
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (CZ dispečer)
  • znalost slovenského jazyka (rodilý mluvčí) a anglického jazyka na komunikativní úrovni (SK dispečer) 
  • znalost maďarského jazyka výhodou
  • příjemné a reprezentativní vystupování
  • výborné komunikativní schopnosti
  • schopnost samostatné i týmové práce
  • spolehlivost a pečlivost při práci
  • znalost práce s produkty MS Office
  • flexibilita a vysoké pracovní nasazení
  • chuť do práce

Nabízíme

  • stabilitu výhradně české společnosti, která je lídrem ve svém oboru
  • flexibilní pracovní dobu
  • výuka anglického jazyka ve firmě zdarma
  • odborná školení
  • příspěvek na stravování (stravenky v hodnotě 100 Kč)
  • občerstvení na pracovišti
  • dovolená navíc + sick days
  • příjemné pracovní prostředí, dobrý kolektiv
  • teambuildingové akce a mnohé další

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno