Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo PRACOVNÍK REKLAMAČNÍHO A SERVISNÍHO ODDĚLENÍ, ref..č. IV 425

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Pro našeho VIP klienta, společnost, která je na trhu letos již 23. rok a zabývá se výrobou a prodejem koupelnových doplňků a vodovodních baterií, hledáme nyní pro brněnskou centrálu PRACOVNÍKA REKLAMAČNÍHO A SERVISNÍHO ODDĚLENÍ.

Potřebujeme muže s technickým vzděláním, který bude mít na starosti:
 

  • vyřizování a posuzování reklamací od klientů, zjišťovat, zda se jedná o reklamace záruční či pozáruční a bude muset řešit možnost servisu ( zda výrobek bude zaslán poštou na servisní centrum a nebo zda tam, přímo na místo, vyjede servisní technik)
  • má na starost externí servisní pracovníky v rámci celé ČR, kontroluje jejich faktury za práci a za náhradní díly
  • řeší různé „zádrhely“, tj. věci týkající se řešení záručních oprav přes pojišťovny, komunikuje s právními zástupci poškozené strany, zástupci pojišťoven atd.
  • 1–2× v měsíci může vyjet do terénu v rámci ČR posoudit , zda je reklamace uznatelná či nikoliv
  • je na tzv. „call centru“ – tj. řeší, kdo bude reklamace opravovat v rámci ČR, řeší termíny, servisní techniky – jejich výjezdy a zásahy, tj. organizuje servisní výjezdy a zásahy v rámci celé ČR
  • řeší administrativu spojenou se všemi reklamacemi a servisními zásahy ve vnitrofiremním SW systému


Tento člověk musí být absolutně organizačně schopný, inteligentní, ekonomicky myslící ( bude šetřit náklady firmě) a technicky uvažující .

Nástup je možný IHNED, pracoviště Brno.

Společnost patří k nejsilnějším ve svém oboru nejen v rámci ČR, ale i v zahraničí mají výborné jméno a z toho vyplývá i jejich ekonomická stabilita.

Na tuto pozici je zatím plánované ohodnocení na nástup 25 000,– Kč, které se však může změnit, dle zásluh a aktivity pracovníka. Společnost svým zaměstnancům poskytuje také velké množství vnitrofiremních benefitů.

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno