Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Pracovník/ice zákaznického centra

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Horšovský Týn
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
vyučení, SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • podpora plánování produktů týkající se potřeb výroby během výrobního cyklu (vývoj, industrializace, sériová výroba, End-of-life)

  • odpovědnost za vstřikovnu a montáž, popř. odpovědnost přesahující místo pracoviště

  • komunikace se zákazníkem týkající se vyřizování zakázek (kontrola, potvrzení zakázky, kontrola termínů apod.) a zakládání zakázek

  • správa základních údajů v MES a SAPu (původ materiálu, kusovník, pracovní plán)

  • zpracovávání služeb (např. sterilizování, potisk, etc.), zpracovávání zkušebních zakázek a interní zúčtování výkonů

  • podklady pro speciální vyúčtování pro zákazníka (opravy, revize, etc.)

  • plánování zakázek podle cílů odbytu po dohodě s Production Managerem PU2 (zajištění spotřebního materiálu, balicího materiálu, etc.)

  • zajišťování výrobního materiálu, optimalizace skladových zásob

  • spolupráce s oddělením logistiky – realizace zásilek a plánování termínů

Požadujeme

 VŠ/SŠ/ ÚSO vzdělání (technický směr výhodou)

 praxe min. 2 roky na obdobné pozici (výrobní společnost výhodou)

 aktivní znalost AJ (úroveň B1-B2) + NJ výhodou

 velmi dobrá znalost MS OFFICE (SAP, MES HYDRA, Lotus Notes – výhodou)

 schopnost samostatné i týmové práce, komunikativnost, organizační schopnosti

 velmi dobré prezentační dovednosti, výrazná prozákaznická orientace, logické a analytické myšlení

 samostatnost, aktivní přístup, spolehlivost, preciznost, zodpovědnost, flexibilita

 výhodou – znalost základních procesů ve výrobní společnosti, obecné technické povědomí

Podobné nabídky práce

Customer service
- Zpracování zákaznických objednávek - Denní komunikace se zákazníkem - Údržba zákaznických dat - Kooperace s plánováním výroby - Správa zákaznických portálů ...
ADECCO spol.s r.o. Plzeňský kraj Plný úvazek
týden
ZÁKAZNICKÝ SUPPORT - ERP SYSTÉMY (23.000 - 30.000 Kč)
Pro náš zákaznický servis hledáme specialistu, který by zákazníkům poskytoval odbornou podporu našich ERP systémů. Podpora probíhá ve většině případů přes telefon, ale také písemně nebo pomocí vzdáleného přístupu. Jste komunikativ ...
Jobs Contact Consulting, s.r.o. Plzeňský kraj Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno