Volné pracovní místo  Příchozí hovory v RWE - absolventi i kandidáti s praxí!

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

Příchozí hovory v RWE - absolventi i kandidáti s praxí!

Nadstandardní výdělek 16.697,- Kč plus provize!

Rozšiřte náš tým operátorů na příchozí lince a vybudujte si kariéru v nadnárodní firmě! Hledáme nováčky i kandidáty se zkušenostmi!

Co Vám nabízíme:

  • nejvyšší nástupní mzdu v regionu na této pozici – 16.697,- Kč
  • provize z prodejů a navyšování nástupní mzdy po zapracování
  • zajímavé možnosti pro kandidáty s delší praxí na CC
  • 5 týdnů dovolené + 3 dny osobního volna na sick days!
  • stravenky ve výši 80 Kč
  • strukturovaný a jasný systém kariérního růstu
  • možnost využití AJ
  • přechod do kmenového stavu RWE po 6-ti měsících benefity ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok (sportovní aktivity, jazykové kurzy, pojištění a mnoho dalšího)
  • již proplacené školení od špiček v oboru (3 měsíce)

Co bude náplní Vaší práce:

  • odbavování příchozích hovorů zákazníků a řešení jejich požadavků
  • zjišťování potřeb zákazníků a následný prodej produktů RWE (vždy v rámci příchozího hovoru)
  • zajišťování potřebné administrativy spojené s chodem call centra
  • retence, akvizice a reakvizice zákazníků

Co od Vás požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou (výuční list v případě delší praxe s call centrem či prodejem)
  • výborné komunikační dovednosti
  • proklientský přístup, obchodního ducha a tah na bránu
  • schopnost učit se, přijímat nové informace a ochotu dále se vzdělávat (bude Vás čekat náročné a intenzivní školení)
  • uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
  • ochotu pracovat na směny s pozvolným nástupem (po – ne, od 6:00 do 22:00), práce 8 hodin denně, 5 dnů v týdnu

Místo výkonu práce: Ostrava, RWE


Více se o nás dozvíte na použijte odpovědní formulář (možnost prohlédnout si pracoviště call centra v Ostravě) nebo facebooku Kariéra v RWE.

Odpovídáte požadavkům na ideálního kandidáta a nabídka práce Vás zaujala? Neváhejte a zašlete nám svůj životopis!

Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání.
 Zpět