Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Přijímací technik/čka - administrativní pracovník recepce

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
SAMSUNG PLAZA, Praha 2, ul. Ječná 36
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

  • zodpovědnost za chod recepce
  • servisní administrativa – přijímání a uzavírání zakázek 
  • naskladňování náhradních dílů
  • vyřizování tel. hovorů, firemní pošta
  • administrativa

Požadujeme

  • vzdělání min středoškolské
  • aktivní znalost anglického jazyka (slovem i písmem), Nj, Rj výhodou
  • ovládání práce na PC (MS Office – Excel, Word, PP):
  • praxi v administrativní pozici alespoň 2 roky
  • příjemnou, komunikativní osobnost s dobrou sebeprezentací
  • velmi dobré organizační schopnosti, umění určování si priorit
  • spolehlivost, pečlivost, důslednost
  • schopnost práce pod stresem

Nabízíme

  • Práce na HPP

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je INTERSERVIS LIBEREC s.r.o. – významná firma v oblasti spotřební elektroniky. Autorizovaný servis s nabídkou špičkového pracoviště evropské úrovně, rozsáhlou účetní agendou a propracovanou logistikou. Zákaznické a servisní centrum Interservis Liberec s profesionálním přístupem servisních techniků, kteří jsou odborně vyškoleni a připraveni zajistit okamžitou pomoc pro všechny servisované značky. Servis výrobků zajišťujeme na zákaznickém centru nebo vyjedeme k zákazníkovi domů a problém vyřešíme.

Místo práce: SAMSUNG PLAZA, Praha 2, ul. Ječná 36

Termín nástupu: 1. 5. 2016

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte možnost „odpovědět“.

Platnost inzerátu končí 30. 4. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
recepční relaxačního centra
samostatná práce vedení recepce a organizace relaxačního centra na Homolce
AURA-cz, spol. s r.o. Roentgenova 3, Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno