Volné pracovní místo Process Transition Specialist - ENG + FR

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské, vysokoškolské
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 1–28–202956. Bonjours and hello! An established American company with offices across the world would like to welcome a new Process Transitions Coordinator with English and French language.


If you have professional exprience from an SSC environemnt in a similar position, speak advanced English and upper-intermediate French, do not miss out an opportunity to join an ever-growing global company.


As a PROCESS TRANSITION SPECIALIST you will be involved with a range of tasks including:

  • Coordination of migrations within Shared Services
  • Helping with documentation validation
  • Identifying opportunities for process improvements
  • Monitoring of efficiency, risk reporting etc.
  • Analyzing processes and services provided
  • Leading the process blueprinting phase
  • Identifying possible process gaps and errors
  • Documentation review and its update
  • Analyzing policies and internal controls during transition

Požadujeme

  • Fluent English and at least upper-intermediate French knowledge
  • Previous experience in SSC process migrations is a must
  • Experience working within a Shared Service Centre in a big advantage
  • At least a theoretical understanding of Finance and Accounting processes
  • Experience with Visio, Blueworks or similar process design tool is a big plus
  • Understanding of Six Sigma principles is a big advantage
  • Analytical mind
  • Ability to organise time and tasks effectively
  • Positive team spirit to fit in with the company's culture

Nabízíme

  • 25 days of vacation
  • Meal vouchers
  • Cafeteria
  • Health and accident insurance
  • Trainings
  • Events
  • Opportunity for career growth both horizontally and vertically
  • Stable employment and high standards of work

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Podobné nabídky práce

CASH ALLOCATION TEAM MEMBER WITH FRENCH (#8204355)
Do you speak FRENCH? Possibility of working as a PART TIME OR FULL TIME JOB. Would you like to to be part of a start up company? Then People Consulting s.r.o. is seeking YOU as a right candidate for a job position of Cash Alloc ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
OBCHODNÍ MANAGER/ MANAGERKA #1758623
People Consulting s.r.o. hledá pro svého klienta, specialistu na pojištění pohledávek, factoring, financování a související poradenství, vhodné kandidáty/kandidátky na pozici: OBCHODNÍ MANAGER/ MANAGERKA Popis pozice / Náplň p ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Customer Service Agent with GERMAN(#8224899)
People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of CUSTOMER SERVICE AGENT Would you like to to be part of a start up company? Do you speak GERMAN? then People Consulting s.r.o. is seeking right for YOU, ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Accounts Receivable Team Member with GERMAN (#8224956)
People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of Account Receivable Team Member! Do you speak GERMAN? Would you like to to be part of a start up company? Do you want to work in finance administration? ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
ACCOUNTANT with SPANISH or FRENCH (#8036350)
People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of Accountant! Would you like to to be part of a start up company? Do you speak SPANISH or FRENCH? then People Consulting s.r.o. is seeking right for YOU, ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
General Ledger Accountant ENGLISH & FRENCH (#7977376)
People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of Accountant! Would you like to to be part of a start up company? Do you speak ENGLISH and FRENCH? then People Consulting s.r.o. is seeking right for YOU, ...
People Consulting s.r.o. Praha, Středočeský kraj Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno