Volné pracovní místo Process Transition Specialist for SSC

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské, vysokoškolské / univerzitní
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 20–28–217443. Do you speak fluent ENGLISH and at least upper-intermediate FRENCH? Have you ever been a part of PROCESS TRANSITIONING within Shared Services?


If so, it´s good you´re passing by! Take a minute and apply now!


Your main responsibilities will be:

  • Coordination of migrations within Shared Services
  • Helping with documentation validation
  • Identifying opportunities for process improvements
  • Monitoring of efficiency, risk reporting etc.
  • Analyzing processes and services provided
  • Leading the process blueprinting phase
  • Identifying possible process gaps and errors
  • Documentation review and its update
  • Analyzing policies and internal controls during transition

Požadujeme

  • Fluent English and at least upper-intermediate French knowledge
  • Previous experience in SSC process migrations
  • Experience working within a Shared Service Centre
  • Understanding and knowledge of Finance and Accounting processes
  • Analytical thinking
  • Ability to prioritize, multi-task
  • Stress resistant

Nabízíme

  • 25 days of vacation
  • Meal vouchers
  • Cafeteria
  • Health and accident insurance
  • Trainings
  • Events
  • Opportunity for career growth both horizontally and vertically
  • Stable employment and high standards of work

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativní pracovník dopravní/cestovní kancel...
- příjem objednávek, zadávání objednávek do systému a zakládání do šanonů - komunikace s klienty a dopravci - koordinace a plánování vytíženosti autobusů - kalkulace služeb - tvorb ...
Gumdrop s.r.o. Praha - Vestec 252 50 Plný úvazek
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno