Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Procurement Team Leader

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha - centrum
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské, vysokoškolské / univerzitní
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky

  • Supporting Procurement category initiatives – Cross category market analysis and sourcing support including supplier selection and negotiation
  • Support Category Teams with Transactional Purchasing – First line review on PO’s, including escalations (unpaid invoices, missing GR, unapproved PO's by business/finan­ce etc.)
  • Catalogue management for medium to high volume, low cost items e.g. IT accessories.
  • Influential in the selection of potential suppliers/solution partners in their category.
  • Active involvement with Category Leads and other Category team members.
  • Identify and recommend process improvements between SC and SSC.
  • Positive and proactive Contribution to relevant procurement strategies/Category Plans
  • Solicits suppliers for products/services through formal RFQs / RFPs.
  • Perform cost analysis and benchmarking
  • Forecasting price and market trends and their impact on future activities
  • Receives and evaluates proposals/ quotations ensuring risk mitigation, specification compliance, contractual adherence etc.
  • Negotiates terms and conditions including pricing and delivers against specific savings targets ensuring the least cost/risk solution in order to ensure end-users needs are met.
  • Maintains communication with CSC stakeholders throughout the procurement cycle.
  • Create and operate a contract expiry calendar.
  • PO review support to the Software team
  • Compliance with CSC Procurement policies
  • Communication with Prague SSC on category specific issues
  • Ensure all contracts and key project activity is correctly created and managed throughout their lifecycle within Ariba
  • Solicitation of competitive quotes at agreed threshold levels
  • Extension of existing vendor set up for new Purchasing organisation
  • Electronic signature process & Contract Terminations
  • Creation of knowledge transfer training materials by job role
  • Participation in the recruitment process

Požadujeme

  • Education in Supply Chain, Economics, Accounting, Finance, Business Administration or related area
  • Previous experience in a similar position within Supply Chain Management is considered an advantage
  • The ability to work independently and as part of a team
  • Strong processes orientation, knowledge of process design tools
  • Excellent communication skills
  • MS Office skills, specifically Excel & Word desirable
  • The ability to prioritize, multi-task, and work under pressure
  • Knowledge of SAP and SRM is highly advantageous
  • Strong attention to detail, a proactive approach, organizational skills and numerical thinking,
problem solving
  • A strong work ethic

Nabízíme

  • 25 days of vacation
  • Meal vouchers
  • Cafeteria
  • Health and accident insurance
  • Trainings
  • Events
  • Opportunity for career growth both horizontally and vertically
  • Stable employment and high standards of work

Podobné nabídky práce

ZÁSTUPCE VEDOUCÍ na PRODEJNĚ, móda
Ref. č.: 13-21-223759. LÍBÍ SE VÁM ELEGANTNÍ A DÍVČÍ MÓDA? Hledáte si pracovní uplatnění u stabilní společnosti s možností dlouhodobé spolupráce? Pak hledáme právě Vás! Pro mezinárodní síť prodejen s módou hledáme zkušené kandidá ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha centrum Plný úvazek
dnes
Ochodní zástupci
Místo práce: U Zvonařky č.p. 291/3, Praha 2 Kontakt na e-mail: <!--poslatEmail--> Požadujeme zkušenosti a odbornou znalost: - v mezinárodním obchodě, pojišťování obchodu a zboží, zkušenosti v jednání s VIP klienty v mezinárodním o ...
2P Agency Group s.r.o. U Zvonařky 291/3, Praha Plný úvazek
aktivní
Řídící pracovníci ve velkoobchodě
Kontakt: Ugrinovich Evgeniya, e-mail: <!--poslatEmail--> prvotní kontakt emailem.Místo výkonu: U Zvonařky č.p. 291/3, Praha 2. Zkušenosti a odborná znalost: 1) v mezinárodním obchodě 2) v pojišťovaní obchodu a zboží 3) zkušenosti ...
2P Agency Czech s.r.o. U Zvonařky 291/3, Praha Plný úvazek
aktivní
Řídící pracovníci v maloobchodě a velkoobchodě
Místo výkonu práce: Husova 240/5, Praha 1 - Staré Město Kontakt možný na adrese Vodičkova 710/31, Praha 1 Výborná znalost tchawanštiny, mandarínské čínštiny, angličtiny (slovem i písmem), pokročilá znalost práce s PC: MS Office, I ...
King Car Czech s.r.o. Husova 240/5, Praha Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno