Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Brno-město
Může se Vám hodit:
Asistentka Brno-město

Volné pracovní místo PROVOZNÍ ASISTENTKA, ref.č. V-209

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta, zabývající se činností v oblasti platebních a identifikačních systémů na českém a slovenském trhu, hledáme kandidáta/ku:

PROVOZNÍ ASISTENT/ KA

Náplň práce:

  • samostatné vedení sekretariátu
  • předávání informací z/do firmy a uvnitř firmy, správa celofiremní kalendář 
  • pošta, správa firemní dokumentace
  • zajištění běžné provozního / režijního vybavení pro pracovníky 
  • podpora a organizační zabezpečení firemních akcí
  • zajištění průběhu návštěv ve firmě


podpora účetnictví

  • zavádění přidělených typů dokladů do IS firmy
  • agenda upomínek
  • vedení příruční pokladny
  • spolupráce při správě a kontrole zakázek


provoz a IS firmy:

  • zadávání, úprava a kontrola firemních dat IS firmy, správa subjektů 
  • podpora provozu firemních vozidel a firemních telefonů, správa evidence¨


podpora obchodu:

  • v administrativních a organizačních věcech spolupracuje s obchodním referentem/ referentkou a zastupuje ji


podpora personalistiky:

  • spolupracuje na náboru, samostatně vede přidělenou agendu náboru
  • podpora péče o zaměstnance – zajištění školení, prohlídky
  • spolupráce na vnitrofiremních akcích, vlastní iniciativa

spolupráce s vedoucími oddělení, ostatními odděleními společnosti
agenda dodávky karet pro zákazníky – nákup, potisk, distribuce

Očekáváme:

  • zodpovědnost, samostatnost, důslednost, pečlivost a kreativitu
  • iniciativu a ochotu řešit požadavky vedoucích, kolegů i zákazníků
  • časovou flexibilitu
  • výbornou schopnost spolupráce
  • chuť a ochotu se učit


Mzda v závislosti na kvalifikaci nebo pracovních zkušenostech:

  • cca 20.000,– Kč


Nástup: 10/2016

Požadujeme

  • vážný zájem o práci v oblasti podpory provozu
  • systematičnost, pořádkumilovnost, vstřícnost
  • praxe v administrativě minimálně 5let, praxe s přípravou podkladů pro účetnictví, případně praxe s účetní agendou
  • praxe práce s PC (MS Office), s firemním informačním systémem (jakýmkoliv), internetem dobrá znalost a používání českého 

    jazyka, praxe v profesionální komunikaci se zákazníky

  • organizační schopnosti – chuť k organizaci firemních aktivit 
  • společenské a příjemné vystupování, dovednost komunikace se zákazníky
  • ŘP B a praxe
  • znalost AJ je výhodou

Nabízíme

  • samostatnou, zodpovědnou a různorodou i kreativní práci 
  • kolegiální zázemí, týmovou spolupráci
  • standardní benefity

Jiná sdělení

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Sjednávání schůzek pro obchodní zástupce - Brno a ...
• sjednávání schůzek pro obchodní manažery • organizace pracovního dne manažera • administrativa
AMAX, s.r.o. Orlí 17 - Brno, Národní Třída 18a -... Plný úvazek, Zkrácený úvazek
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Asistentka jednatele společnosti
Administrativní agenda, fakturace (vydané i přijaté faktury, pokladna), příprava plateb, podkladů pro mzdy, příprava podkladů pro účetní, personalistika, správa webových stránek firmy, kompletace a odesílání cenových nabídek, obsl ...
JOBSYSTEM s.r.o. JIhomoravský kraj Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno