Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Office manager
Lokalita:
Praha 1
Může se Vám hodit:
Office manager Praha 1

Volné pracovní místo Provozní (Office) Manažer/ka

aktivní
SYNERGIE, s.r.o.
Místo pracoviště
Praha 1
Pracovní poměr
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Hrubý plat
35 000

Popis pracovní nabídky

  • zajištění a organizace provozních záležitostí advokátní kanceláře

  • zastupování společnosti navenek v provozních věcech

  • organizace společenských akcí společnosti

  • správa designu firmy, zajišťování firemních označení

  • správa vozového parku a pronajatých prostor společnosti

  • zajišťování počítačů, jejich komponentů a účtů pro nové zaměstnance

  • zajišťování servisu IT pomůcek a služeb tiskáren a kopírek

  • správa mobilních a pevných telefonů – zajištění přístrojů, funkčnosti, servisu, apod.

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání; nejlépe ekonomického směru

  • praxi na obdobné pozici (praxe u zaměstnavatele z oboru poradenství výhodou)

  • komunikativní znalost AJ slovem i písmem

  • pokročilou znalost práce na PC (MS Office), internet

  • vynikající komunikační a organizační schopnosti

  • stresuodolnost a vysoká míra samostatnosti

  • schopnost určit si priority

  • časovou flexibilitu, diskrétnost a pečlivost

Nabízíme

  • práci v prestižní společnosti

  • zajímavou a zodpovědnou náplň práce

  • vynikající platové ohodnocení

  • motivující systém hodnocení, nadstandardní zaměstnanecké benefity

  • příjemné pracovní prostředí v historickém centru Prahy

  • nástup možný ihned

Jiná sdělení

Pozice je pro prestižní advokátní kancelář se sídlem v centru Prahy. 


V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Data Management with GERMAN
Ref. č.: 20-28-224727. Do you speak German and English? Are you seaking for admnistrative job?<br/> <br/>Here you are...<br/> <ul> <li> Maintanance of clients files/data through working with internal system</li> <li> Continuous i ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
VEDOUCÍ KANCELÁŘE- zkušenosti- ANGLIČTINA
Ref. č.: 19-12-224803. Hledáte práci v kanceláři, kde Vám čas bude utíkat a nebudete pouze "ťukat" data do počítače? Preferujete širší agendu, přičemž práce s čísly Vám nevadí a využívání angličtiny na denní bázi je pro Vás benef ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno