Volné pracovní místo  Quality Analyst and manager at call centre with FRENCH

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 20-28-217897. FRENCH AND ENGLISH SPEAKER EXPERIENCED FROM CALL CENTRE AND TRAINING OF EMPLOYEES ?<br/>
<br/>What can you expect from this position?<br/>
<ul>
<li> Improving communication between customers and employees of our company</li>
<li> You will be responsible for controlling quality of customer service during the phone calls of our employees</li>
<li> You will be reporting to director and team leaders about the quality of our service to our customers</li>
<li> Providing communication between director and our team</li>
<li> You will have the leadership responsibility for your team</li>
</ul>
<br/>IF YOU ARE LOOKING FOR CHALENNGING WORK WHERE YOU CAN USE YOUR LEADING AND LANGUAGE SKILLS THEN APPLY NOW!!!

Požadujeme

<ul>
<li> Fluent English and French (plus Dutch would be a great plus)</li>
<li> English advanced - to be able to communicate with colleagues</li>
<li> Focus on client needed</li>
<li> Experience in sales or customer service environment is an advantage</li>
<li> IT skills advanced</li>
<li> Stress resistance</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> 25 days of holiday, </li>
<li> 5 sick days</li>
<li> Massages </li>
<li> Special petrol card</li>
<li> Meal vouchers </li>
<li> Kitchen at work with equipment</li>
</ul>
 Zpět