Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Recepční, sekretář/ka – poloviční úvazek

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

Vyřizování administrativních úkonů. Zodpovědnost za chod recepce. Evidence firemní korespondence, kopírování, tisk, vyřizování emailů, spolupráce s auditory.

Požadujeme

  • Minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru.
  • Výborná znalost psaní všemi deseti – státní zkouška v psaní na stroji výhodou.
  • Jazyky vítány (AJ, NJ).
  • ŘP sk. B.
  • Velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office).
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti, pečlivost. 
  • Časová flexibilita (nepravidelná pracovní doba).
  • Pečlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu.
  • Preferujeme uchazeče z Prahy.
  • Pozice je vhodná i pro absolventy nebo studenty posledních ročníků VŠ nebo kombinovaného studia.

Nabízíme

Různorodou a zajímavou práci na poloviční úvazek s možností kariérního růstu, možnost dalšího vzdělávání, benefity adekvátní k pozici.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Společnost AD DPE holding a.s. hledá kandidáty/ky na pozici recepční, sekretář/ka na poloviční úvazek.
Jsme akciová společnost, která se zabývá poskytováním služeb v oblasti auditu, daňového, právního a navazujícího poradenství, vedení daňových řízení, projekty přeměn, krizového řízení, oceňování, znaleckou činností a oceňováním.

Místo práce: Brno

Termín nástupu: Dohodou

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno