Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Recepční/administrativní podpora-110 Kč/hod, nástup ihned

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • Zabezpečování činností spojených s administrativně-technickou podporou bankéřů a management týmu /příprava podkladů pro účtárnu, příprava Vyúčtování tuzemských i zahraničních pracovních cest, evidence nákladu týmu
  • Vyřizování pošty – příjem, distribuce, odesílání, evidence 
  • Příprava, udržování, úklid, rezervace zasedacích místností 
  • Zajištování porad týmu a podporai managementu – zajištění prostor, vybavení, občerstvení, program, pozvánky 
  • Standardní kontakt s klientem – přivítaní, ohlášení, občerstvení
  • Pomoc s organizací jednorázových akcí
    Pro našeho klienta, bankovní ústav, hledáme vhodné kandidáty na pozici:



Recepční/admi­nistrativní podpora

Požadujeme

  • student/ka VŠ
  • dobré znalosti práce na PC – Microsoft Office Excel, Microsoft Office Word, Mirosoft Office Powerpoint
  • kultivované vystupování zaměřené na klienta
  • dobré komunikační schopnosti
  • kultivovaný vzhled
  • průměrná znalost anglického jazyka výhodou (využití pouze občas po telefonu)
  • schopnost efektivně spolupracovat s ostatními – bankéři, managementem
  • zkušenosti s podobnou prací na recepci nebo v administrativě

Nabízíme

  • Hodinová mzda 110 Kč/hod.
  • Pracovní doba: Po-Pá, Praha 1
  • Poloviční pracovní úvazek: 20 hod/týden, flexibilita 
  • Datum nástupu: ihned, ideálně polovina května
  • Smlouva na dobu určitou do 31.12.2011

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
recepční relaxačního centra
samostatná práce vedení recepce a organizace relaxačního centra na Homolce
AURA-cz, spol. s r.o. Roentgenova 3, Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno