Popis pracovní nabídky
Mezi hlavní pracovní úkoly bude patřit komunikace se zákazníky v české i anglickém jazyce (případně i německém), vyřizování provozních záležitostí společnosti (pošta, nákupy, objednávky služeb), účtování vybraných účetních operací (vystavené faktury za tržby, přijaté faktury za zboží), administrativní podpora ekonomického oddělení.Požadujeme
Středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe OA), dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem (znalost německého jazyka výhodou), znalost účetnictví (u absolventů OA stačí teoretická, jinak praxe minimálně jeden rok), uživatelská znalost programu Excel, Word, znalost programu SAP a Navision výhodou, časová flexibilita podmínkou, řidičský průkaz a aktivní řidič podmínkou, komunikativnost a příjemné vystupování, logické uvažování a „selský rozum“, pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost.Nabízíme
Dobré platové ohodnocení, 13. plat, 5 týdnů dovolené, stravenky, jazykové kurzy, firemní akce. zaměstnání ve stabilní perspektivní společnosti.Místo práce: Brno
Termín nástupu: Ihned
Jiná sdělení
Profil společnosti:ARBURG patří mezi světové lídry ve výrobě nejen vstřikovacích strojů, ale i robotických systémů, komplexních výrobních pracovišť a periferií. Spokojenost našich zaměstnanců s jejich pracovními podmínkami je základem pro vznik tvůrčí pracovní atmosféry a motivaci. V době stále narůstajících profesních požadavků naše firma zvažuje a podporuje vzdělávací aktivity svých zaměstnanců. Je to klíčová oblast pro udržení naší konkurenceschopnosti v dlouhodobém časovém horizontu.
V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".