Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Referent oddělení reklamací a evidence – vymáhání pohledávek

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Břeclav
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

  • vedení agendy pohledávek
  • administrativa spojená s vymáháním pohledávek
  • příprava materiálů pro advokátní kancelář k vymáhání pohledávek
  • denní komunikace s dlužníky a advokátní kanceláří
  • účast na poradách
  • Pracovní doba od – do: PO 7:30 – 17:00 hodin, ÚT, ST, ČT 7:00 – 15:30 hodin, Pá 7:00 – 14:30 hodin

Požadujeme

  • Minimální požadovaný stupeň vzdělání: střední s maturitou
  • Obor vzdělání: ekonomický směr, obchodní a komunikační dovednosti
  • Perfektní znalost práce na PC
  • Samostatnost, důslednost, loajalitu a flexibilitu
  • Výborné komunikativní a organizační schopnosti, neboť bude vyžadována aktivní přímá komunikace s dlužníky, advokátní kanceláří, se členy úseku reklamačního oddělení, všemi zaměstnanci ZFP akademie, a.s. a zejména obchodní sítí. 
  • Pozitivní a tolerantní přístup, vyrovnanost, efektivní jednání, schopnost naslouchat a klást vhodné otázky, odolnost vůči stresu, apod. 
  • Perfektní znalost jazyka českého slovem i písmem
  • Vystupování a úprava zevnějšku odpovídající pozici


Vítány jsou:

  • Zkušenost s vymáháním pohledávek
  • Zkušenost s prací na call centru
  • Kreativita, dobré prezentační dovednosti, apod.


Další požadavky:

  • Nutné zvládání konfliktních situací a vedení obtížných rozhovorů, diskuzí, porad, apod….
  • Obchodní dovednosti – vyjednávání, přesvědčivá argumentace, námitky a jejich zvládnutí, rozvoj a budování stabilních vztahů s protistranou, apod.
  • Umění předávat správné informace ve správný čas
  • Sebejistota, asertivita, intuice, odhad, první dojem, apod.
  • ŘP skupiny B
  • Zasílejte prosím životopisy s fotografií

Nabízíme

  • Hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti s dominantním postavením na trhu 
  • Mzda (hrubá od): 13. 500,– Kč, zkušební doba 3M, po zkušební době pohyblivá složka od 500,– Kč – 1.500,– Kč
  • Pracovní prostředí odpovídající pozici
  • Pozici odpovídající finanční ohodnocení a motivace
  • Pracovní prostředky a stravenky
  • Vzdělávání v rámci vlastní vzdělávací akademie společnosti
  • Příspěvky zaměstnavatele na soukromé životní pojištění a penzijní připojištění a další zaměstnanecké benefity

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Naše společnost ZFP akademie, a.s., je pořadatelem seminářů zaměřených na problematiku osobních financí, s evidencí více než sto osmdesát tisíc účastníků, a leader na trhu finančního zprostředkování v České republice, s obratem přesahujícím miliardu korun. V současnosti tvoří obchodní síť naší společnosti dvanáct samostatných regionálních struktur, čítajících přes čtyři tisíce profesionálních zprostředkovatelů zaměřených na retailovou klientelu, a dalších spolupracovníků.

Hlavním cílem naší společnosti je šíření finanční gramotnosti občanů pomocí našeho vlastního produktu – vzdělávací akademie a zprostředkování finančních produktů prostřednictvím multilevelové sítě samospotřebitelů.

Místo práce: Břeclav

Termín nástupu: 1. 11. 2014

Uzávěrka pro dodání žádostí a životopisů s fotografií je dne 13. 10. 2014 ve 14:00 hodin. K osobnímu pohovoru budete pozváni telefonicky nebo e-mailem. V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici, zašlete profesní životopis s fotografií, motivačním dopisem a názvem pozice na adresu společnosti (ZFP akademie, a.s., 17. listopadu 3112/12, 690 02 Břeclav).

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno