Volné pracovní místo Referent oddělení staveb

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
vysokoškolské / univerzitní, MBA, MBT, postgraduální studium

Popis pracovní nabídky

Mezi hlavní úkoly patří zejména: příprava koncepce údržby a obnovy staveb, sestavování návrhu plánu oddělení, zajišťování odborných posudků a průzkumů pro jednotlivé akce obnovy, spolupráce při stanovování technologii údržby a obnovy staveb, administrativa spojená se získáváním a využíváním grantů a dotací k profinancování akcí, zajišťování výběrových řízení na zhotovitele (projekty, realizace staveb), příprava podkladů pro uzavírání smluvních vztahů, odborná pomoc správám objektů při realizaci akcí drobné údržby a obnovy, zajišťování činností investora pro jednotlivé akce obnovy na objektech, práce v týmu při projektovém řízení akcí financovaných z dotačních titulů EU, OŽP, Norských fondů atp.

Požadujeme

VŠ stavebního směru, praxi v oboru stavebnictví min. 3 roky, z toho minimálně 1 rok při opravě kulturních nebo národních kulturních památek, základní přehled o zákonu o státní památkové péči a zákonu o veřejných zakázkách, organizační schopnosti, smysl pro týmovou práci, znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook), samostatnost, zodpovědnost, iniciativu, pečlivost a vysoké pracovní nasazení, řidičský průkaz sk. B, trestní a morální bezúhonnost (při nástupu se dokládá výpisem z rejstříku trestů).

Nabízíme

Práci na plný úvazek, smlouvu na dobu neurčitou, práci v příjemném kolektivu, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, stabilitu státní příspěvkové organizace.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je Národní památkový ústav, územní památková správa v Praze hledá kandidáta na pozici referent oddělení staveb.

Místo práce: od 1. 1. 2014

Termín nástupu: Praha

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Administrativní asistentka s italštinou
Zajištění chodu kanceláře - kancelářské potřeby, občerstvení, telefony Evidence a správa nájemních smluv a pojištění vozidel Komunikace s odběrateli, dodavateli a příprava souvisejících podkladů Zpracování přijaté a odeslané pošty ...
pure a. i. r., s.r.o. Písnické zahrady 429/23, Praha 4 Pí... Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno