Volné pracovní místo Referent provozu regionální kanceláře

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Náplní práce je především administrativní činnost v kanceláři. Pořizování smluv do informačního systému společnosti. Zajištění zaškolení jako specialisty na určité pojišťovny. Komunikace s pojišťovnami. Možnost zapojení se organizování seminářů společnosti.

Požadujeme

Reprezentativní vystupování, chuť učit se novým věcem, středoškolské vzdělání s maturitou, zkušenost v pojišťovnictví výhodou.

Nabízíme

Zázemí prosperující firmy s mladým kolektivem, dynamický kariérní růst, služební počítač, služební mobilní telefon.

Místo práce: Praha

Termín nástupu: říjen – listopad 2011

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Stabilní česká akciová společnost působící na trhu zprostředkování financí 15 let. V současné době je jedničkou na trhu. Obrat společnosti za poslední 3 roky činí 1 miliardu Kč ročně. Společnost působí na území celé České republiky, kde má 11 hlavních regionálních kanceláří a jim podřízených 60 strukturních regionálních kanceláří. Obchodní síť aktivních, smluvně vázaných obchodních zástupců čítá přes 60 tisíc osob. Hlavní filozofií společnosti je vzdělávání občanů v oblasti osobních a rodinných financí. Mimo zprostředkova­telskou činnost provozuje společnost síť 3 seminárních hotelů a 1 seminárního centra, ve kterých se konají základní semináře pro veřejnost, dále produktová a motivační školení. Společnost spolupracuje s renomovanými finančními institucemi a bankovními domy. Současná expanze vyvolává potřebu doplnění administrativních týmů obsazením uvedené pozice.

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

PRACOVNÍK PRÁVNÍ ADMINISTRATIVY
Kontrola jednotlivých spisů ve vymáhacím systému Psaní přihlášek do insolvenčních řízení, psaní návrhů na exekuci aj. Příprava podkladů pro soudní řízení Odborné posouzení případů, ...
EOS KSI Česká republika, s.r.o. Novodvorská 994, Praha 4 - Braník Plný úvazek
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Vladimír Fikáček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno