Popis pracovní nabídky
Rádi bychom náš tým obohatili o dalšího člena, který bude komunikovat s klienty na zákaznickém oddělení. Máte dobré komunikační dovednosti a zkušenost s administrativní prací? Tato práce je právě pro vás!Náplň práce:
- denní komunikace s klienty ze zahraničí
- řešení požadavků zákazníka
- příjem a zadávání objednávek do systému
- příprava podkladů a vystavování faktur
Požadujeme
- min. SŠ
- Aj – psanou i mluvenou formou na pokročilé úrovni
- praxe v administrativě
- znalost práce s programy MS Office
Nabízíme
- 13. plat
- 5 týdnů dovolené
- vzdělávací kurzy
- příspěvek na penzijní připojištění, sport a kulturu
- závodní stravování
- mobilní telefon a notebook
- pružná pracovní doba
- Klobouky u Brna
Jiná sdělení
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!