Volné pracovní místo  Referent/ka ekonomického úseku

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • účetní práce na ekonomickém úseku
  • účtování v podvojném účetnictví
  • účtování agend: banka, pokladna, faktury přijaté a vydané
  • podílení se na zpracování účetní závěrky a závěrkových operací

Požadujeme

  • vzdělání střední s maturitou
  • znalost účetních a daňových dokladů od náležitostí, přes druhy, opravy i archivaci
  • znalost vedení a účtování agendy banka, poklady, faktur přijatých a vydaných
  • znalost podvojného účetnictví
  • samostatnost při zpracování dat a při řešení problémů
  • znalost daňových a účetních předpisů
  • znalost náležitostí účetní závěrky a závěrkových operací (inventarizace majetku a závazků, kurzové rozdíly, časové rozlišení nákladů a výnosů, odpisy majetku, apod.)
  • znalost práce na PC a účtování v programu Helios Orange

Vítáme:
  • zkušenosti se zpracováním účetní závěrky - rozvaha, výsledovka, výkaz o změnách vlastního kapitálu, přehledy o peněžních tocích a znalost náležitostí účetní závěrky a závěrkových operací
  • zpracování daňových přiznání k dani z příjmu FO, PO, DPH, apod.

Další požadavky:
  • dobré komunikační a organizační schopnosti, neboť bude vyžadována aktivní přímá komunikace se členy ekonomického úseku a ostatními zaměstnanci společnosti
  • důslednost, loajálnost, flexibilita, apod.

Nabízíme

  • hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti s dominantním postavením na trhu
  • pracovní prostředí odpovídající pozici
  • pozici odpovídající finanční ohodnocení a motivace
  • pracovní prostředky a stravenky v hodnotě 110 Kč
  • vzdělávání v rámci vlastní vzdělávací akademie společnosti a profesním oboru
  • příspěvky zaměstnavatele na soukromé životní pojištění a penzijní připojištění a další zaměstnanecké benefity
  • Pracovní doba od – do: Po 7:30 – 17:00 hodin, Út - Čt – 7:00 – 15:30 hodin, Pá – 7:00 – 14:30 hodin
  • Mzda (hrubá od): nástup 14.000,- Kč, po zkušební době 15.000 + tarifní rozpětí až 2.000

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost ZFP akademie, a.s.

Místo práce: ZFP akademie, a.s., 17. Listopadu 3112/12, 69002 Břeclav

Termín nástupu: od 1. 5. 2015

V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici, zašlete profesní životopis s fotografií a motivační dopis a to nejpozději do 20. 04. 2015. K osobnímu pohovoru budete pozváni telefonicky nebo e-mailem. 1. kolo výběrového řízení proběhne ve druhé polovině měsíce dubna 2015.

Žádáme Vás k Vaší žádosti připojit písemný souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů ve smyslu zákona 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jeho pozdějších znění.

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, použijte volbu "odpovědět".

Platnost inzerátu končí 20. 4. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
 Zpět