Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo REFERENT(KA) LOGISTIKY - ASISTENT(KA) - ref. č. E 213

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Naším klientem je významná a silná společnost specializující se na prodej laserových systémů, optiky a optomechaniky, optoelektronických a měřících zařízení, kompletních technologických laserových systémů pro vědecké i průmyslové aplikace. Společnost nabízí možnost uplatnění a růstu na pozici REFERENT(KA) LOGISTIKY – ASISTENT(KA).

Popis práce:

  • zajištění back office (evidence obchodních případů, příjem, odesílání objednávek)
  • optimalizace logistických procesů, zajištění vnitrostátní a zahraniční přepravy, podkladů k celním odbavením, zpracování statistik (Intrastat, Retela, Ekokom)
  • telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky a dodavateli (využití AJ)
  • recepce, přepojování hovorů
  • zajišťování servisu pro návštěvy a hosty
  • běžná administrativa (statistiky, zakládání smluv, dokumentů…)
  • zajištění služebních cest, školení, pojištění
  • zpracování faktur a korespondence
  • vedení pokladny (výdejové a příjmové doklady)



Nástup: ihned/dohodou

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání, obchodně-ekonomický směr výhodou
  • praxe vítána, není bezpodmínečně nutná
  • pokročilá znalost AJ slovem i písmem nutností
  • uživatelská znalost práce na PC- MS Office (outlook, word, excel.)
  • znalost programu Abra 3G výhodou
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • kultivované vystupování
  • samostatnost
  • nadšení pro práci, komunikativnost, pozitivní přístup, potřeba učit se nové věci

Nabízíme

  • zázemí české stabilní a rostoucí společnosti s dvacetiletou tradicí 
  • zajímavou a různorodou práci v oblasti špičkových technologií
  • práci v mladém a dynamickém kolektivu
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • systém stálého vzdělávání a osobního rozvoje
  • možný kariérní růst
  • odměňování dle osobní iniciativy a dosahování výsledků
  • svobodnou firemní kulturu

Jiná sdělení

V případě, že Vás tato pozice zaujala, nám zašlete svůj strukturovaný životopis v českém jazyce. Pokud Vás v průběhu 14 dnů od jeho přijetí nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Administrativní asistentka s italštinou
Zajištění chodu kanceláře - kancelářské potřeby, občerstvení, telefony Evidence a správa nájemních smluv a pojištění vozidel Komunikace s odběrateli, dodavateli a příprava souvisejících podkladů Zpracování přijaté a odeslané pošty ...
pure a. i. r., s.r.o. Písnické zahrady 429/23, Praha 4 Pí... Plný úvazek
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ASISTENT/KA HR s Aj, 30 hod/týden, 100 Kč/hod
Ref. č.: 13-19-224390. Umíte jednat s lidmi? Nebojíte se telefonovat? Jste organizovaná osobnost, která plánuje ve spolupráci s kalendářem? Aktivní použití angličtiny pro Vás není nepříjemný strašák? Můžete s námi spolupracovat k ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 1 Zkrácený úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno