Volné pracovní místo  REFERENT/KA OBCHODU A ADMINISTRATIVY s výbornou NJ

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Personální agentura, výběry zaměstnanců na pozice odborných specialistů, THP, na pozice středního a vyššího managementu, pracovní příležitosti pro absolventy SŠ, VŠ se znalostí jazyků, HR outsourcing

Popis pracovní nabídky

Budete pracovat na recepci společnosti, naučíte se ovládat telefonní ústřednu a přepojovat telefonní hovory, budete vyřizovat potřebnou administrativu týkající se obchodu, pracovat s objednávkami pro německé zákazníky. Telefonický kontakt bude ve většině případů veden v německém jazyce. Budete se podílet na přípravě zpracování účetních podkladů a vykonávat pomocné administrativní práce pro obchodníky společnosti.

Požadujeme

SŠ vzdělání, ideálně se zaměřením na ekonomiku (výhoda)
aktivní znalost němčiny (zvládnutí telefonického kontaktu)
znalost práce na PC - MS Office, internet
ŘP sk. B
velmi dobrou schopnost komunikace
aktivní přístup k práci

Nabízíme

mladý pracovní tým
zázemí stabilní společnosti
systém zaměstnaneckých benefitů
zapracování na dané pozici
každodenní aktivní využití němčiny

Jiná sdělení

Společnost zabývající se výrobou kancelářského nábytku zejména pro německé zákazníky, sídlo v blízkosti Plzně (cca 4 km). Doprava nutná vlastním vozidlem.

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".
 Zpět