Volné pracovní místo REFERENT/KA OBCHODU A ADMINISTRATIVY s výbornou NJ
O firmě
Personální agentura, výběry zaměstnanců na pozice odborných specialistů, THP, na pozice středního a vyššího managementu, pracovní příležitosti pro absolventy SŠ, VŠ se znalostí jazyků, HR outsourcingPopis pracovní nabídky
Budete pracovat na recepci společnosti, naučíte se ovládat telefonní ústřednu a přepojovat telefonní hovory, budete vyřizovat potřebnou administrativu týkající se obchodu, pracovat s objednávkami pro německé zákazníky. Telefonický kontakt bude ve většině případů veden v německém jazyce. Budete se podílet na přípravě zpracování účetních podkladů a vykonávat pomocné administrativní práce pro obchodníky společnosti.Požadujeme
SŠ vzdělání, ideálně se zaměřením na ekonomiku (výhoda)aktivní znalost němčiny (zvládnutí telefonického kontaktu)
znalost práce na PC - MS Office, internet
ŘP sk. B
velmi dobrou schopnost komunikace
aktivní přístup k práci
Nabízíme
mladý pracovní týmzázemí stabilní společnosti
systém zaměstnaneckých benefitů
zapracování na dané pozici
každodenní aktivní využití němčiny
Jiná sdělení
Společnost zabývající se výrobou kancelářského nábytku zejména pro německé zákazníky, sídlo v blízkosti Plzně (cca 4 km). Doprava nutná vlastním vozidlem.V případě zájmu použijte volbu "odpovědět".