Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa, Státní a veřejná správa
Pozice:
Referent
Lokalita:
Brno-město
Může se Vám hodit:
Referent Brno-město

Volné pracovní místo REFERENTKA SERVISNÍHO STŘEDISKA - ref. č. IV 263

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Naším klientem je silná a ekonomicky prosperující výrobní a obchodní společnost zabývající se sortimentem koupelnových doplňků.

V rámci posílení týmu hledáme pracovnici na servisní středisko, pro administrativní agendu a organizační záležitosti týkající se komunikace se zákazníky a servisní divizí.

Popis vykonávaných činností:

  • příjem došlých balíků s reklamacemi, evidence, roztřídění zásilek 
  • odeslání vyřízených zásilek přepravními službami zpět adresátům
  • odesílání pošty – smlouvy, náhradní díly
  • zástup prodavače na prodejně
  • pokladna servisního střediska – evidence pokladních dokladů, vedení pokladny
  • obsluha PC – evidence balíků, opravenek, příjmových dokladů, prodejních dokladů
  • objednávky náhradních dílů z hlavního skladu
  • prodej drobných náhradních dílů, zasílání ND na dobírku
  • telefony – objednávky, vyřizování reklamací, konzultace 


Nástup: dohodou ( 09–10/2012)
Pracoviště: BRNO

Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • práce s PC
  • praxe v obchodní divizi, administrativě, servisní divizi
  • zkušenosti s vedením pokladny, fakturace…
  • samostatnost, komunikační dovednosti


Pracovní doba:

  • 8.00 – 16.30, jeden týden v měsíci 9.30 – 18.00

Nabízíme

  • Mzdové podmínky, benefity: nástupní plat 18–19 tisíc Kč btto, po zkušební době 21–22 tisíc 

po zapracování 13/14 plat formou flexi pasů

  • po zapracování příspěvek na penzijní připojištění ve výši 3% k btto platu 
  • stravenky

Jiná sdělení

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno