Volné pracovní místo REPORTING A DATA SPECIALISTA (25.000 - 35.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky


Rádi byste pracovali pro nadnárodní společnost, která Vám poskytne zázemí a stabilitu?




Máte teoretické znalosti účetnictví, pracovali jste již v Excelu a PowerPointu?



Německým jazykem se domluvíte a anglický je na komunikativní úrovni?



V tom případě se těším na Váš životopis!



Celosvětově úspěšná společnost, která má široké pole působení, hledá do svého účetního týmu kandidáta na pozici: ADMINISTRATIVNÍ PODPORA ODDĚLENÍ LOGISTIKY . * Správa a ověřování dat v systému
 

  • Základní kontrolní činnosti, podpora rozhodování

  • Reporting

  • Podpora oddělení

  • Prozákaznický servis

Požadujeme

  • Min. SŠ vzdělání

  • NJ a AJ na střední úrovni pokročilosti

  • Dobrou práci s Excelem, PowerPointem

  • Analytické schopnosti, týmovost, orientace na zákazníka

  • Praxi v účetnitnictví, SAP výhodou

Nabízíme

  • Zajímavé platové podmínky

  • Bonusový systém cafeterie

  • Možnost profesního růstu v rámci společnosti po celém světě

  • 5 týdnů dovolené

  • Pružná pracovní doba



  • Místo výkonu práce: Praha

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Vladimír Fikáček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
HR ADMINISTRATOR MIT ENGLISCH UND DEUTSCH
Ref. č.: 13-12-218295. Möchten Sie Ihre Kariere in Human Resources anfangen? Magen Sie ein Kommunikation in Deutsch und in Englisch? Dann haben wir ein interessantes Angebot für Sie!<br/> <br/>Für unseren Klienten, ein internatio ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 9 Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno