Volné pracovní místo REPORTING ADMINISTRATOR, 21 000 Kč/měs.

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Hrubý plat
21000 - 21000 Kč/měs

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 13–12–200489. Znáte MS Excel jako své boty? Zajímá Vás oblast telekomunikací a práce s daty a reporty? Máte základní znalost anglického jazyka? Pak hledáme právě Vás


KLIENT:
Mezinárodní telekomunikační firma.


Náplň práce:
  • práce s velkým množstvím dat v oddělení Chanell managementu
  • příprava reportů z oblasti prodeje a péče o zákazníky
  • aktualizace dat v systému a ověřování správnosti informací
  • zadávání informací do aplikací
  • komunikace s dalšími odděleními


Nástup: ihned
Lokalita: Praha 4
Mzda: 21 000 Kč/ měsíc
Kontrakt na dobu určitou s případnou možností prodloužení (zástup za mateřskou dovolenou)
Pracovní doba: 40 hod/týden.

Požadujeme

  • ukončené SŠ vzdělání
  • MS Office na pokročilé úrovni (zejména MS Excel – kontingenční tabulky a pokročilé vzorce)
  • znalost MS Access výhodou
  • alespoň základní znalost AJ
  • orientace na detail
  • spolehlivost, pečlivost, flexibilita, komunikativnost

Nabízíme

  • stravenky
  • 5 týdnů dovolené
  • nárok na telefon
  • moderní prostředí
  • možnost získat pracovní zkušenosti ve stabilní firmě

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Administrativní pracovník dopravní/cestovní kancel...
- příjem objednávek, zadávání objednávek do systému a zakládání do šanonů - komunikace s klienty a dopravci - koordinace a plánování vytíženosti autobusů - kalkulace služeb - tvorb ...
Gumdrop s.r.o. Praha - Vestec 252 50 Plný úvazek
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno