Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo SALES ADMINISTRATOR

aktivní
PeoplePoint s.r.o.
Místo pracoviště
Olomoucký kraj
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

administrativní podpora pro oddělení odbytu a marketingu

správa a administrace obchodních nabídek, materiálů k výběrovým řízením

tvorba cenových kalkulací

péče o zákazníky – příprava smluv a poskytování informací ohledně smluv, správa a aktualizace interní databáze zákazníků, komunikace se zákazníky

dohled nad závazky a pohledávkami

zpracování měsíčních reportů výsledků odbytu a obchodních zakázek

Požadujeme

SŠ vzdělání (ekonomického směru výhodou)

praxe v administrativě marketingového nebo obchodního oddělení

zkušenost se zajišťováním zákaznického serviru – orientace na zákazníka

dobrá znalost práce na PC

zkušenosti z oblasti zdravotnictví výhodou

aktivní znalost NJ, popř. AJ (denní komunikace)

pečlivost, přesnost, striktní dodržování termínů

Nabízíme

zázemí silné mezinárodní společnosti

motivující finanční ohodnocení

vysokou míru samostatnosti

nástup ihned

Jiná sdělení

Jste zběhlý administrativní pracovník? Máte zkušenosti z marketingového nebo odchodního oddělení a mluvíte plynně německým, či anglickým jazykem? Pokud ano, tak neváhejte reagovat!

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
OBCHODNÍ REFERENT S AJ – VHODNÉ PRO ABSOLVENTY (25.000 - 40.000,-...
Máte technické myšlení? Máte zkušenosti s tvorbou nabídek, kalkulací, ceníků? Hledáte nové uplatnění? Tak čtěte dále, hledáme totiž OBCHODNÍHO REFERENTA S AJ – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY * Odpovědnost za oblast evropského trhu ...
Advantage Consulting, s.r.o. Lovosice Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno