Volné pracovní místo SALES SUPPORT (ODDĚLENÍ MEDICAL DEVICES) - 15-20 hodin týdně

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Brigády
Vzdělání
základní

Popis pracovní nabídky

  • přebalování glukometrů
  • zadávání přebalených položek do systému / excelu
  • samostatní vybavován zásilek pro pacienty (zadání adresy do systému, příprava zásilky a předání dopravci)
  • likvidace starých glukometrů v souladu s předpisy (skartační seznam, komunikace s dopravci)
  • evidence a správa skladových zásob
  • tvorba analýz v Excelu (skladové zásoby, odběry, …)


Pro našeho významného klienta, mezinárodní společnost sídlící na Praze 5, hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici

SALES SUPPORT (ODDĚLENÍ MEDICAL DEVICES)
 

  • vhodné pro časově flexibilní studenty VŠ, dlouhodobá spolupráce
  • možnost plánování pracovní doby
  • 15–20 hodin týdně

Požadujeme

  • VŠ student (ideálně 2.ročníku – dlouhodobá spolupráce)
  • flexibilní časové možnosti (možnost plánování pracovní doby v rozmezí 8 – 17 hodin
  • MS Office – Excel (práce s interní databází, reporting, tvorba přehledů)
  • znalost AJ minimálně na úrovni A2
  • flexibilní přístup
  • ochota se učit novým věcem

Nabízíme

  • DLOUHODOBÁ SPOLUPRÁCE
  • různorodá náplň práce
  • finanční ohodnocení dle praxe od 100 – 130 Kč / hodinu

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativní pracovník dopravní/cestovní kancel...
- příjem objednávek, zadávání objednávek do systému a zakládání do šanonů - komunikace s klienty a dopravci - koordinace a plánování vytíženosti autobusů - kalkulace služeb - tvorb ...
Gumdrop s.r.o. Praha - Vestec 252 50 Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno