O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Požadujeme
- min. SŠ vzdělání ekonomického směru nebo znalost výkonu státní správy a samosprávy
- uživatelská znalost práce na PC Word, Excel, Outlook elektronická pošta, spisová služba, agenda Czech Point
- práce s Internetem
- minimálně dva roky praxe v administrativě
- schopnost vedení pokladny a agendy místních poplatků
- základní orientace v práci s daňovými doklady a orientace v rozpočtovém hospodaření
- příprava podkladů pro účetního, inventarizace majetku, archivace, skartace (proběhne základní zaškolení)
- samostatný přístup k řešení problémů
- základní znalost anglického jazyka
- znalost administrativy státní správy a samosprávy výhodou
- řidičský průkaz skupiny B
- ochota dalšího vzdělávání
- komunikativní jednání, zodpovědnost, spolehlivost, loajalita, pečlivost
- občanská a morální bezúhonnost
Nabízíme
- státní občanství ČR (v případě cizího státního občanství – trvalý pobyt ČR)
- dosažení 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- trestní bezúhonnost
- trvalý pobyt na území ČR
- jméno a příjmení uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče včetně telefonického, případně e-mailového kontaktu,
- číslo občanského průkazu
- datum a podpis uchazeče
- je vhodné připojit reference případně kontakt z minulého zaměstnání
K přihlášce je nutné připojit tyto doklady:
- strukturovaný profesní životopis doplněný motivačním dopisem
- kopii výpisu z rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce)
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- písemný souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely tohoto konkurzního řízení ve smyslu zákona č. 101/2000Sb., o ochraně osobních údajů