Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Sekretářka + referent personální práce - nástup nejpozději 1.2.2014

aktivní
INEX Česká republika s.r.o.

INEX Česká republika s.r.o. je přední českou společností v oblasti správy nemovitostí, průmyslového úklidu, čištění a dalších služeb v oblasti facility managementu a velkoobchodu s hygienickými a čisticími prostředky. Jsme držiteli certifikátu ISO 9001:2000, ISO: 14001:2004 a OHSAS 18001:2007 .

Společnost zajišťující úklidové práce vnitřní (administrativa, výrobní prostory), venkovní (údržba zeleně, zimní a letní úklid), všechny speciální úklidové práce (mytí oken, čištění koberců, tvrdé podlahy, žaluzie, světla, podhledy, fasády), správcovství, podlahářské práce, střediska po celé ČR

Místo pracoviště
Litoměřice
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné

Popis pracovní nabídky

  • vedení personální agendy
  • zodpovědnost za proces proškolování zaměstnanců
  • zodpovědnost za dodržování zásad pracovně lékařské péče
  • zajištění chodu sekretariátu společnosti, poštovní služby, evidence 

    korespondence

  • vedení běžné administrativní agendy
  • administrace archivu společnosti

Požadujeme

  • SŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru)
  • znalost problematiky personální práce a tomu odpovídající orientace v souvisejících 

    právních předpisech

  • velmi dobrá znalost práce na PC a MS Office (Word, Excel)
  • komunikační a organizační schopnosti
  • bezúhonnost, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, loajalitu
  • znalost rutinních sekretářských prací
  • ochota k dalšímu vzdělávání

Nabízíme

  • příjemné pracovní prostředí
  • zázemí stabilní společnosti
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • možnost dalšího profesního růstu

Jiná sdělení

V případě zájmu o tuto pozici, použijte volbu „odpovědět“ nebo zašlete životopis poštou na adresu: INEX Česká republika s.r.o, Jana Resková, Neumannova 11, 412 01 Litoměřice.

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Vladimír Fikáček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno