Volné pracovní místo Sekretářka generálního ředitele

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Modletice
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Zajištění administrativního chodu kanceláře generálního ředitele, plánování a koordinace termínů schůzek, příprava podkladů pro jednání, zápis z porad, zařizování služebních cest, komunikace se zaměstnanci, zákazníky a vedením společnosti.

Požadujeme

Středoškolské vzdělání, dobrá znalost AJ a NJ slovem a písmem, organizačně schopná a dynamická osobnost, dobrá znalost práce s MS Office, 5 roků praxe na obdobné pozici, řidičské oprávnění skupiny B, časová flexibilita a odolnost proti stresu.

Nabízíme

Zaměstnání v silné a stabilní společnosti, odpovídající platové ohodnocení, příspěvek na penzijní a životní pojištění, týden dovolené navíc, nástup dohodou.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Phoenix-Zeppelin, spol. s r.o. je renomovaná česká společnost se zahraniční účastí zastupující významné zahraniční výrobce stavebních strojů a manipulační techniky.
Místo práce: Modletice

Termín nástupu: Dohodou

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativní pracovník dopravní/cestovní kancel...
- příjem objednávek, zadávání objednávek do systému a zakládání do šanonů - komunikace s klienty a dopravci - koordinace a plánování vytíženosti autobusů - kalkulace služeb - tvorb ...
Gumdrop s.r.o. Praha - Vestec 252 50 Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno