Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Sekretářka

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha 2
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • zajišťovat administrativní agendu sekretariátu
  • vést evidenci objednávek a smluv
  • přijímat, evidovat, třídit došlou a odeslanou korespondenci
  • přijímat a přepojovat telefonní hovory
  • domlouvat pracovní schůzky
  • zajišťovat ověřování dokumentů
  • obsluhovat datovou schránku

Požadujeme

  • ukončené SŠ vzdělání
  • velmi dobrou znalost práce na PC
  • komunikační a organizační schopnosti
  • spolehlivost, pečlivost a důslednost

Nabízíme

  • plný pracovní úvazek
  • příjemné pracovní prostředí
  • příležitost pracovat ve stabilní společnosti
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování v podobě stravenek
  • mzdové podmínky odpovídající pracovní pozici

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost TRADE CENTRE PRAHA a.s. zajišťující obchodní využití vybraných nemovitostí ve vlastnictví hlavního města Prahy. Jedná se převážně o nemovitosti se specifickým charakterem užitkových ploch.

Místo práce: Praha 2

Termín nástupu: ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem pomocí volby „odpovědět“ (do předmětu uveďte „sekretářka“).

Platnost inzerátu končí 25.6. 2016 Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Opportunity for French speakers - Relocation to Prague - up to 14...
Ref. č.: 20-28-221565. THIS ROLE IS SUITBALE FOR GRADUATES INTERESTED IN MOVING TO PRAGUE.<br/> <br/>We have a nice opportunity available for candidates speaking English and French and seeking an interesting job in international ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno