Volné pracovní místo Sekretářka
Lokalita
a další
Firma
JOBSYSTEM s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Popis pracovní nabídky
- zajištění chodu kanceláře,
- administrativní agenda - vyřizování a evidence korespondence a dalších důležitých písemností, směrnic, smluv apod.,
- organizace eventů,
- plánování schůzek a vedení diáře rektora,
- péče o návštěvy,
- zajištění pracovních cest rektora – ubytování, jízdenky/letenky, program cesty,
- spolupráce s ostatními útvary rektorátu a sekretariáty jednotlivých pracovišť – oddělení vnějších vztahů, mezinárodní oddělení, právní oddělení aj.
Požadujeme
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou, výhodou VŠ vzdělání,
- dobrá znalost pravidel českého pravopisu i pravidel pro úpravy korespondence,
- znalost anglického jazyka slovem i písmem (min. úroveň B1),
- dobrá znalost práce na PC (textové a tabulkové programy, další běžné programy, internet),
- zkušenosti s programem SAP výhodou,
- organizační a komunikační schopnosti, kultivovaný projev a reprezentativní, vstřícné vystupování,
- loajalita a diskrétnost,
- zodpovědnost a smysl pro detail, pečlivost, spolehlivost,
- multitasking,
- min. 1 rok praxe v administrativě, ideálně na obdobné pozici
Nabízíme
- zajímavé mzdové podmínky,
- stabilní a příjemné pracovní prostředí,
- 5 týdnů dovolené,
- kurz anglického jazyka,
- dotované obědy,
- zaměstnaneckou kartu s možnostmi řady slev a výhod
Jiná sdělení
Profil společnosti:Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je Centrum informačních služeb Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava.
Podrobnější informace o Vysoké škole báňské naleznete na stránkách použijte odpovědní formulář
Místo práce: Ostrava
Termín nástupu: Dle dohody
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte možnost "odpovědět".
Platnost inzerátu končí 22.1.2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.