Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Praha 1
Může se Vám hodit:
Asistentka Praha 1

Volné pracovní místo SEKRETÁŘKA/ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ s aktivní znalostí FJ

aktivní
RECRUITER s.r.o.

JOBSYSTEM s.r.o. poskytuje a zprostředkovává inzerci na internetu.

Místo pracoviště
Praha 4
Pracovní poměr
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Zajištění chodu obchodního sekretariátu, běžná sekretářská činnost – vyřizování korespondence a telefonických kontaktů, příprava obchodních nabídek, vedení diáře, sjednávání schůzek, organizace firemních akcí (školení, porady apod.), tlumočení a překlady, komunikace s obchodním vedením a týmem obchodních zástupců, příprava a kompletace veřejných zakázek.

Požadujeme

SŠ/VOŠ vzdělání, aktivní znalost FJ (v kontaktu s francouzským vedením společnosti-překlady a tlumočení), dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Power point – tvorba prezentací), řidičský průkaz skupiny B, výborné komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, pečlivost, diskrétnost a loajalitu.

Nabízíme

Zaměstnání ve stabilní společnosti v centru Prahy, zajímavá a rozmanitá náplň práce, platové ohodnocení dle zkušeností, věrnostní prémie, zaměstnanecké výhody (kupon MHD, stravenky, životní pojištění, služební mobil a další).

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Významná mezinárodní společnost Le Cheque Déjeuner s.r.o. působící v oblasti prodeje služeb (zaměstnaneckých benefitů – stravenek a dalších typů zaměstnaneckých poukázek). 


Místo práce: Praha 4


Termín nástupu: Ihned – dle dohody


V případě zájmu, použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Start-up Finance Assistant - up to 33 000 CZK
Ref. č.: 20-28-223871. Seeking a job in the ACCOUNTING / FINANCE field? Do you speak ENGLISH and GERMAN?<br/> <br/>We present an opportunity to join an international team, kick off your career and become a part of the accounting ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera
Asistent/ka v projektovém týmu
Ref. č.: 2-40-224096. Do našeho týmu hledáme šikovnou, příjemnou, komunikativní a pečlivou kolegyni, která bude mít na starosti administrativní podporu týmu a projektových manažerů. Kromě toho bude jejím úkolem péče o útulno a do ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno