O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- Zodpovídání za nákup komponent ve svěřené oblasti
- Vystavování objednávek na zboží, kontrola jejich vyřízení a plnění termínů
- Kontrola plnění smluvených podmínek (při dodávkách a fakturaci), ve spolupráci s ostatními odděleními (logistika, finanční oddělení)
- Příprava podkladů pro hodnocení služeb dodavatelů
- Komunikace s dodavateli
- Aktualizace systému a jeho správa
- Reporting
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický nebo technický směr)
- Praxe na pozici v obl. nákupu min. 3 roky
- Znalost AJ na komunikativní úrovni, znalost NJ je výhodou
- Dobré komunikační a organizační dovednosti, schopnost vyjednávat podmínky
- Orientace v technické dokumentaci
- Aktivní přístup, schopnost rychlého rozhodování
- Stresuodolnost, schopnost pracovat pod tlakem
- Flexibilita
- Znalost práce s MS Office
Nabízíme
- Zázemí silné mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí
- Moderní a příjemné pracovní prostředí
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Příležitost ke vzdělávání osobnímu růstu
- Jazykové vzdělávání
- 5 týdnů dovolené a další zaměstnanecké výhody
- Zaměstnání v průmyslové zóně Brna