O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- zajištění provozu velké firmy dle všech legislativních požadavků a požadavků společnosti na OŽP včetně školení a interních auditů
- zajištění odpadového hospodářství včetně tvorby a udržování dokumentace, hlášení, jednání s dodavateli a státními orgány, audity, tvorba objednávek, příprava fakturací
- zajištění oblasti vodního hospodářství a ovzduší
- management chemických látek
- zajištění havarijní připravenosti
- zodpovědnost za dodržování standardů a principů řízení OŽP v rámci celé organizace
- úzká spolupráce a přímý kontakt s provozními pracovníky společnosti
- provádění pravidelných kontrol na pracovištích společnosti, vypracování zápisů z kontrol
- spolupráce na odstraňování zjištěných nedostatků a neshod
- provádění reportingu v součinnosti s ostatními specialisty
- školení zaměstnanců a dodavatelů
- spolupráce s příslušnými orgány státní správy
Požadujeme
- SŠ/VŠ - technické vzdělání a certifikace v oblasti řízení OŽP
- praxe 2 roky
- pokročilá znalost práce na PC
- velmi dobrá znalost Excel, Word, PowerPoint, Outlook
- řidičský průkaz sk. B
- certifikace v oblasti řízení OŽP
- znalost angličtiny slovem i písmem minimálně na úrovni mírně pokročilého
- orientace v právních předpisech v oblasti ŽP
- zkušenosti s prováděním kontrol, analýzou a odstraňováním nedostatků, řízení rizik
- dovednost asertivního jednání a komunikace napříč společností
- prezentační, komunikační a interpersonální dovednosti
- znalost práce v Sapu výhodou
Nabízíme
- HPP v silné nadnárodní společnosti
- pracovní smlouva na dobu neurčitou
- zaměstnanecké benefity
- příležitost k dalšímu vzdělávání a osobnímu rozvoji