Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Specialista pro administraci objednávek

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské

Popis pracovní nabídky

Náplň práce:
Administrativa spojená s přechodem na nový systém klienta
Zadávání dat do PC, práce s interním systémem.

Požadujeme

Požadujeme:
min. SŠ vzdělání s maturitou
výborná znalost práce na PC (MS office)!!!!!
výborné vyjadřovací schopnosti, bez vad řeči
orientace na zákazníka, schopnost řešit problémy
předchozí zkušenosti v oblasti call centra výhodou
schopnost rychle přijímat nové informace a učit se novým věcem

Nabízíme

Nabízíme:
Velmi motivující platové ohodnocení (vysoký fix+ prémie)
Příspěvek na stravování, týden dovolené navíc
Zázemí stabilní a prosperující společnosti
Motivační programy (měsíční bonusy, čtvrtletní bonusy)
Kvalitní zaškolení a průběžná školení
Výhodný zaměstnanecký tarif

Pracovní doba:
Pondělí až neděle
Pracuje se o víkendech i svátcích
Flexibilní pracovní doba 6–20 hodin. Směny s postupným nástupem
Mzda:
92 Kč/hodinu.

V případě zájmu o tuto pozici zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí volby „odpovědět“.
V předmětu emailu uvádějte prosím název pozice

Jiná sdělení

Pro našeho významného klienta, telekomunikační společnost, hledáme vhodné kandidáty na pozici Specialista pro administraci objednávek.
Místo výkonu: Brno

Podobné nabídky práce

Customer Specialist with ENG
Randstad s.r.o. Jihomoravský kraj Plný úvazek
týden
Customer Specialist ENG+POL
Randstad s.r.o. Jihomoravský kraj Plný úvazek
týden
Customer Specialist with ENG+GER
Randstad s.r.o. BrnoJihomoravský kraj Plný úvazek
týden
Customer Service Consultant
Randstad s.r.o. BrnoJihomoravský kraj Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno