O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
- Operátor servisní linky pro volající zákazníky
- Komunikace se zákazníky (příchozí zákaznická linka)
- Vyřizování požadavků zákazníků
- Administrativa, zadávání dat do PC
- Spolupráce s ostatními členy týmu
- PO - NE, směny ranní, odpolední, občasná noční směna
- Nástup IHNED nebo dle dohody
- týdenní hodinový fond - 37,5h
Požadujeme
- Pečlivost a spolehlivost
- Zodpovědný přístup k práci
- Základní znalost práce na PC
- Komunikační dovednosti
- Praxe z oblasti administrativy a péče o zákazníky vítána!
Nabízíme
- Práce na HPP, stabilní a dlouhodobé zaměstnání
- Skvělá praxe pro absolventy
- Příplatek za víkendovou směnu
- Příplatek za noční směnu
- Příplatek za práci ve svátek a za přesčas
- Stravenky ve výši 70,-
- Dovolená 4 týdny